Podzimky u ohařů - César

21.11.2011 15:42

Po prvních Pz s ohařem jsem za nedlouho šla s dalším ohařem.Tentokrát se jelo dál-do okresu Česká Lípa.Po týdnu ne příliš hezkého počasí a k tomu stráveného s trošku tvrdohlavým psem,který byl zafixovaný na páníčka a nyní byl u nás v bytě společně s mojí smečkou jsem byla trošku na nervy a neměla jsem vůbec chut na zkoušky jet.

No,ale zase na druhou stranu to byla výzva.Takže se jelo.Počasí se v pátek 28.10.umoudřilo a bylo celkem příjemně. Ale po první disciplíně jsem měla chuť to vzdát.Naštěstí rozhodčí mě uklidnovali,že to není tak hrozné, a tak se pokračovalo dál-naštěstí.

Neb nakonec z toho byla opět první cena a celkově druzí v pořadí.Musím poděkovat Césarovi,že se nechal nakonec vést cizí ženskou a vše dokonale zvládl,majiteli Césara za důvěru a rodině za pochopení.